Bio

Igår gick jag och Simon på premiären av Flickan som lekte med elden. Jag tyckte den var jättebra. Jag hade läst lite recensioner i tidningarna där den inte alls hade fått lika bra betyg som ettan fick.

De tyckte att den var lite seg. Men har man läst böckerna så vet man att i tvåan så byggs hela stämningen upp inför den sista filmen, som är en direkt fortsättning av tvåan. Plus att jag inte alls tyckte den var seg. 

Jag är dock liite missnöjd med cliffhangern i slutet som var lite mjäkig jämfört med boken. Anywho, det ska bli kul att se nästa film när den nu kommer.

 


Idag vet jag inte riktigt vad dagen kommer att bjuda på. Jag återställde min dator till dess grundinställningar igårkväll i hopp om att den skulle må lite bättre. Men jag säger ett njae. Det enda reslultatet är att alla program är borta och den är fortfarande jävlig med mig. Så någon liten stund kommer jag nog att få ägna mig åt att tukta den.
Varför kan inte sådana saker bara fungera?


Kommentarer
Postat av: Stina

Men lilla gumman du vet ju att det beror på min vän Murphy och hans lagar.

2009-09-20 @ 14:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0