Undanflykter

Jag har en bild i mitt huvud hur jag vill att min blogg ska se ut. Men det går inte så bra när jag ska försöka överföra den bilden till själva bloggen. Jaja någon dag kommer den kanske bli fin. Idag blev det ett nja.
Egentligen borde jag inte fixa med sådana saker just nu. Men det är himla typiskt att man kommer på tusen saker att pyssla med när jag egentligen bara borde ägna mig åt en enda sak.. ..PLUGGA. Jag ska.. snart.

I lördags blev det utgång med Cissi, hennes vän Sara och Emma. En helkväll på G3.  Hade väldigt roligt!

 

Men satan så bakis jag var på söndagen. Det var inte någon höjdare att vi skulle på Otto's dop. Men efter mycket vilja och koncentration tog jag mig igennom dagen utan större missöden.


Okej då. Sluta blogga, börja plugga.

Kommentarer
Postat av: Z

Jag tyckte bloggen va skit fin. Ska du fira efter ditt högskoleprov imorn? Annars tänkte jag att vi kunde gå på Aqua medel på söndag 10.30?

2009-10-23 @ 09:18:13
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0