Ny spegel, nytt spel

I lördags köpte jag ju som sagt en hallspegel. Jag upptäckte sedan att det var en jättelång repa på den. Jag for till Jysk och vips fick jag en ny spegel. De tittade inte ens på den gamla. Tummen upp till Jysk Östersund!

Åkte också iväg till Barnens hus för att byta spelet jag köpte i lördags. Det spelet jag köpte först var tydligen rätt trist fick jag höra. Så det blev "Med andra ord - andra upplagan" istället. Med andra ord är ju alltid roligt, och nu är det helt nya ord. Så det kan man nog fördriva några förfester med.


Jag har länge sagt att jag ska köpa upp lite spel för att ha ett lager. Nu har jag äntligen kommit igång och börjat köpa ett månaden. Jag har hittills två nya. Samma sak gäller likörer och sprit. Plånboken gråter inte alltför mycket om man köper en flaska i månaden. Nu är frågan bara vart jag ska ha min lilla barhylla. Det är ju i och för sig inget problem än, jag har ju bara fyra flaskor so far.

I morgon ska det jobbas, simmas och pluggas. Föreläsaren vi ska ha i morgon är den bäste av de tre vi haft. Så jag ska spetsa öronen och snappa upp så mycket som möjligt, för jag vet inte hur många föreläsningar jag klarar av med den andra killen.

Bla bla. Nu ska jag spela gitarr. Sorry grannarna.

Kommentarer
Postat av: Renée

Fan vad nice att du bytte till det spelet! Can't w8 2 play it!



Kram

2009-10-08 @ 09:28:43
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0