Löständer och Hotshots

Veckan som var har som vanligt varit fullspäckad. Moa och Kaina kom ner i lördags. Därav blev det middag och en massa spelande. Väldigt trevligt.

De kom över till mig på onsdagen. Vi åt middag och kollade på Greys. Vi hade också väldigt roligt med godis. Det kan nog sammanfattas med den här bilden. :)

I torsdags fick jag finbesök av Zandra och Renée och det blidde en liten spelkväll. Det var himla roligt. Även fast det inte ens var nära att jag vann.

 

Igår fyllde Therese år. Så på kvällen åkte jag och Simon dit för att fira henne. Plus att jag fick se deras nya lägenhet. Den var supermysig.

Efter det hämtade vi upp Chrille och åkte ut till Fugelsta för att närvara på Maria och Melissas födelsedags/inflyttningsfest.
Det var himla trevligt. Men brrr svinkallt. Eftersom att deras lägenhet inte är enorm, hade de fixat ett partytält ute. Man fick helt enkelt värma sig med filtar och hotshots!

Jag var väldigt dåligt på att få fram kameran så det blev ytterst sparsamt med bilder.

 
 

Idag har jag lunchat med Simon, Jens och co på Tehuset. Inspirerad av Therese och Robert sprang vi förbi Jysk och skaffade en hallspegel till mig som jag är väldigt nöjd med!




Sen var vi på Barnens hus och köpte bland annat Yatzy. Moa watch out:)

Ikväll är det maskerad hos Maria och Ronny. Väldigt nice att gå på fest med bokstavligen krypavstånd hem. Vi bor ju tillochmed på samma våningsplan! Jag är inte helt nöjd med min outfit. Men vi får se hur det blir. Just nu är Renée här och lånar min symaskin för att göra de sista justeringarna på hennes outfit. Jag är osäker på hur bra det går, för hon svär väldigt mycket:)

Well, resultatet av kvällens festligheter lär väl komma upp här inom kort.


Kommentarer
Postat av: MoA

bara för att det är ditt yatzy så kommer du inte att vinna... mouahahahahaaa

2009-10-05 @ 20:04:34
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0