Inflyttningsmaskerad

Det blev awsome fest igår. Förberedelserna var många och alla hade lagt manken till att klä ut sig. Jag älskade Stewie. Så jäkla rolig outfit.

Själv var jag djävul. Och just nu sitter jag i min dagen-efter-djälvulsoutfit och undrar hur i helvete jag ska få mitt hår tillbaka till var det en gång var.



Min kamera gick varm igår. Här kommer lite bits and pieces.

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Så jäkla nice kväll!

Idag mår jag prima. Kan bero på mitt vattenintag i slutet av kvällen plus att älsklingsSimon kom med Maxmat till mig på natten. I like!

Däremot är jag lite deprimerad. Det är ju för faan snö ute! What's up with that?

I dag väntar kanske ett bullbak(?) Det är ju trots allt kanelbullens dag!

Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0