Har en giraff på ryggen... ...puckel?

Igår hämtades Simons efterlängtade soffa. Han har köpt en likadan som mig. Vilket på ett sätt är smart eftersom att det är en riktigt schysst soffa med bra kvalité, och inget överpris. Nackdelen med det är ju att det blir lite jobbigt den dagen vi bor ihop igen. Kanske får bilda en soffhästsko?

På kvällen kom Renée, Zandra och Daniel över och det spelades lite Med andra ord 2. Mycket roligt, fastän hjärnsläppen var många och jag inte alls är stolt av många av mina förklaringar. Efter att Renée hade åkt kom Simon hem, och vi körde en omgång Cluedo. Har inte spelat det på år och dar, med det är ju jätteroligt.

Vi kom då och tänka på programmet som gick på Tv4 i mitten på nittiotalet som hette Cluedo. Det var ju asroligt, jag kollade på det varje dag. Det kan dom få göra igen tycker jag=)



Nu är det dag för mat.

Kommentarer
Postat av: Z

Finns det inte att ladda hem?:)

2009-10-14 @ 20:25:04
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0