Mera bio!

Igår var det biodags igen med Simon. Vi gick på premiären av Luftslottet som sprängdes, den tredje och sista filmen i Millenium-trilogin. Den var hur bra som helst! Jag har läst böckerna också. Som vanligt är de alltid bättre men filmen var också grymt bra. Det var i och för sig stora bitar i boken som de helt hade skippat i filmen, men å andra sidan vet jag inte vart de skulle ha klämt in dem. Filmen var ju trots allt 2.5 timmar lång som den var.

Det enda minuset med bion var att jag hade kryddat mina popcorn med skitäckliga kryddor så dom gick fan inte äta.



Nu ska jag iväg och kompletteringshandla lite adventsbelysning. Sen ska det minsann pyntas! Man får passa på nu när man inte bor ihop med någon som hatar allt vad adventsbelysning heter.

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0