Första advent 2tusen9

Igår hade jag och Simon adventsmys här hemma. Vi bakade två sorters lussebullar och gammeldags ischoklad. Det skulle blivit knäck också. Men det får bli till veckan istället.

Det var tur att jag fick lyssna ifrån mig lite på julmusik i lördags. För igår blev det banne mig tvärstopp när jag försökte ratta in lite stämningsfulla toner. Det blev MNK istället. Inte så juligt. Men roligt!

 

På kvällen drack vi glögg, åt lussebullar och tittade på film. Mysigt big time!

Idag har jag varit världens tröttaste. Har ingen aning om varför. Ska försöka lägga mig i tid ikväll. Men först ska jag ta mig an lite barréackord och sen hänga en stund med bästa Emma!

Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0