Adventstjyvstart

Idag har jag adventsstädat och pyntat i lägenheten. Visserligen är jag en dag tidig, men vad fasen. Jag har sett folk som satt upp sin belysning för veckor sen, så vad gör en dag. Även fast det inte blev någon jätteskillnad, blev det ändå himla mysigt!

Före:


Efter:




Under tiden jag fixat och donat har jag också lyssnat och skrålat till årets första julmusik. I like. Börjar faktiskt komma in i lite stämning inför julen. Det var några år sedan den infann sig sist. Jag har till och med lyckas köpa en del julklappar. Och i morgon ska jag och Simon har adventsmys med julbak och glögg.

Det finns ingen hejd på juligheterna. Vart ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0